A legendás Ikarus gyár mintegy 30 autóbusza mutatkozott be október első hétvégéjén a ferihegyi repülőmúzeumban. A kiállítás mellett élménybuszozás is zajlott az Aeropark és Ecser között. A 2 napos találkozón egy 40 járműből álló flotta mutatkozott be, hiszen a statikus kiállítás mellett mindkét nap látványos felvonulással készültek a szervezők, a konvoj az Aeroparkból indult oda-vissza végig haladt a Vecsés-Ecser összekötő úton. A Légiközlekedési Kulturális Központ, a Volánbusz Zrt. és számos partnere a magyar járműgyártás és közlekedéstörténet meghatározó autóbuszait vonultatta fel. Az élen menő Ikarus 66-os az Ikarus gyár városi-elővárosi autóbusztípusa. Elterjedt beceneve „faros” volt, amelyet valószínűleg jármű farmotoros elrendezése, és az ehhez kapcsolódó jellegzetes, járműtestből hátulra kinyúló motorsátor ihletett. A legyártott 9260 darab többségét a Német Demokratikus Köztársaságba exportálták, a magyarországi Volán vállalatokhoz került mintegy 2700 jármű révén pedig az 1960-as, 1970-es évek autóbuszközlekedésének egyik meghatározó típusa volt. Mellette az 55-ös, a 250-es, a 350-es, a C56-os, a 955-ös, a jobbkormányos 481-as és a sok helyen még ma is látható, legendás 266-os is feltűnt. Ez utóbbi a 200-as típuscsalád elterjedt altípusa, farmotoros, laprugós futóművei vannak. Nagyrészt helyközi járműként funkcionált, bár a kezdeti időkben létezett 1-2-1 elrendezésű városi változata is. Harmonikaajtókkal és trilex keréktárcsákkal rendelkeznek.